AVGIFTER 2024

Medlemsavgifter 2024
Vi fortsätter att på samma sätt som 2023 att lägga upp alla medlemsavgifter i GIT. Medlemmen kan nu enkelt betala för en familj, skriva ut friskvårdkvitto samt att medlemsskapet aktiveras direkt. Nya GIT är nu även betydligt enklare och mer användarvänligt  för klubben.

DIN Medlemsfaktura kommer att synas på Min Golf i slutet av 2023 !

Likt 2023 kommer det alltså inte att skickas några fakturor via E-post. Om du mot förmodan inte kan betala din medlemsfaktura via Min Golf ber vi dig kontakta kansliet 0290-852 40, alt
Den tidigare autogiro-tjänsten från Swedbank upphörde 28/2-23. Du som har eller vill delbetala väljer den möjligheten direkt i Min Golf.

Instruktion om hur Du betalar i korthet:

OBS! För att medlemskapet skall aktiveras och för att kunna boka starttider krävs det att både medlemsavgiften och spelavgiften betalas. Klicka i SAMTLIGA avgifter (även skåpavgift, ställplats etc) och genomför betalningen så aktiveras medlemskapet direkt.

1. Spelaren får ett mejl från Golfklubben att det finns avgifter att betala i Min Golf.

2. Spelaren loggar in på Min Golf, om det finns avgifter att betala möts spelaren av knappen Obetalda avgifter direkt på startsidan. Spelaren klickar på knappen och kommer till avgifterna för betalning. Spelaren kan också komma till avgifterna genom att klicka på Mina Inställningar och Obetalda avgifter.
3. Därefter går Spelaren vidare i process för Webbetalning och måste acceptera köpevillkoren innan man går vidare till betalning som sker via Swedbank Pay. Har spelaren ett konto på Swedbank Pay kan man logga in och betala direkt. Men det går också bra att betala utan inloggning och väljer då ett av de fyra betalsätt som vi nämnt ovan att välja mellan.

4. På sidan Genomförda betalningar visas vilka avgifter som är betalmarkerade, datum för betalmarkering samt avgiftens giltighetstid. När du klickar på aktuell betalning visas ett kvitto. Vill du ha kvittot som PDF för utskrift trycker du Ctr + P.

Instruktioner (steg för steg) hur Du går tillväga för att betala din medlemsavgift

Betala dina avgifter via Min Golf – text, klicka här:

Betala din avgifter via Min Golf – film, klicka här:

Familj

2 seniorer + barn under 21 år

12 500kr
Senior
5 995 kr
Senior 75+

För de som fyller 75 innev. år

Senior 26-30 år

För de som fyller 26-30 år innev. år

Senior 22-25 år

För de som fyller 22-25 år innev. år

3 995 kr
Vardagsmedlem

Betalar greenfee lördag och söndag.

4 875 kr
Junior

13-21 år

1 715 kr